• (iOS) Hustle Castle: Medieval games koder mer uthållighet

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder mer uthållighet ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hustle Castle: Medieval games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hustle Castle: Medieval games Fabularne euap

    Fantastiskt, bara fantastiskt

    Bra spel, bra idé och roligt koncept. Men spelet fortsätter att ha problem med internetanslutningen och säger att det inte är anslutet. Om det var fixat id ge det 5/5 men nu stör det verkligen spelet!

    Jag lade ner drygt 8 månader på det här spelet men var tvungen att slutligen kalla det en dag efter att det dagliga slitet blev för tröttsamt och ingen ansträngning kunde ersätta behovet av att spendera stora pengar om du vill tävla. Regelbundna händelser kommer ut som är omöjliga att slå utan att spendera mycket mynt, även om du skulle spela 24/7. Du blir då slagen av de som betalar alla pengarna. Lätt att snabbt spendera mer än en AAA-titel som skulle vara roligare.

    Hustle Castle: Medieval games RPG pqy

    Har spelat detta i flera år och det enda jag hatar med det är att det inte har ett översättningsalternativ i några chattar.

    Om du är en p2w pu $$y eller Tom Brady så är detta spelet för dig. 90% av spelet kommer att lämnas till dig för noll ansträngning. Allt som ger den bra utrustningen är så partisk för p2w att du inte kan missa. Jag blev precis matchad till 399k vs 1,273,xxx kraft. Grattis du är det första spelet på mina 30+ år om jag inte kan motivera att stödja spel. Man måste vara mentalt fkt och skadad för att tycka att den typen av lobsided matchning är kul. Spelet raderat.

    Bra tidsfördriv

    Jag tycker att detta är ett mycket bra spel och jag skulle rekommendera det......... Administratören är lite långsam med att komma till dig och om du inte vill betala för extra utrustning måste du ympa , men om du vill använda lite tid är detta ett bra spel för detta

    Arenamatchning är fortfarande riktigt dålig... inte ens i närheten av att matchas korrekt. Jag älskar verkligen spelet och händelserna men det verkar vara svårare att få tag på bra saker nu för tiden utan att betala pengar. Jag tror att ni bara börjar bli giriga tbh. Vänligen dra huvudet i killens sorts det här spelet... för det är ett bra spel och njut av att spela det för det mesta.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :